Aparent, fiecare femeie își dorește să rămână tânără și frumoasă cât mai mult posibil. Însă procesul de îmbătrânire nu poate fi oprit, el poate fi încetinit semnificativ doar cu ajutorul cosmeticelor și intervențiilor chirurgicale.

Procesul de îmbătrânire în zona din jurul ochilor devine evident imediat după vârsta de 30 de ani. Acestea sunt riduri mici, piele lăsată a pleoapelor superioare și pungi de sub ochi. Toate aceste necazuri împovărează privirea și dezvăluie vârsta unei femei. Dar asta e jumătate din bătălie. Pe măsură ce îmbătrânim, arătăm bătrâni, obosiți, lipsiți de somn și chiar supărați! Din fericire, chirurgia plastică oferă astăzi blefaroplastie — o operație de îndepărtare a grăsimii și a pielii în exces din zona pleoapelor superioare și inferioare.

Conținutul articolului:

• 1 Indicații pentru blefaroplastie
  • 2 Contraindicații la blefaroplastie
  • 3 Cum funcționează blefaroplastia
  • 4 Reabilitare după blefaroplastie
  • 5 Cât durează efectul și care este prețul?
  • 6 recenzii despre blefaroplastie
  • 7 Blefaroplastie a pleoapelor superioare - fotografii înainte și după
  • 8 Blefaroplastie a pleoapelor inferioare - fotografii înainte și după

Indicații pentru blefaroplastie

• pleoapele căzute
  • depozite grase la nivelul pleoapelor superioare și inferioare
  • pungi sub ochi
  • exces de piele

Contraindicații pentru blefaroplastie

blefaroplastie

• coagulare slabă a sângelui
  • boli infecțioase
  • diabet în stadiu sever
  • inflamaţie
  • oncologie

Cum funcționează blefaroplastia?

Deși această operație nu este atât de complicată și durează 20-60 de minute, trebuie să te pregătiți dinainte pentru ea.Bineînțeles, medicul vă va spune totul la consultație, vom enumera doar cerințele generale :

• Cu 2 săptămâni înainte de operație, nu puteți bea alcool sau face plajă
  • ar trebui să renunți la fumat, cel puțincu o săptămână înainte de operație, deoarece fumatul afectează circulația sângelui

fotografii
În cele mai multe cazuri, blefaroplastia se efectuează sub anestezie locală,uneori este posibilă și anestezia generală — toate acestea se discută la consultație. In timpul operatiei pe pleoapele superioarese face o incizie in pliul natural si se indeparteaza punga de grasime si excesul de piele. Pe pleoape se pune o cusătură cosmetică aproape invizibilă. În timpul blefaroplastiei a pleoapelor inferioare, se face o incizie chiar sub linia de creștere a genelor inferioare și prin aceasta se îndepărtează tot excesul de grăsime și piele.

Reabilitare după blefaroplastie

Reabilitarea după operație durează aproximativ 7-10 zile.În primele zile, sunt posibile mici umflături și tăieturi la nivelul ochilor. Veți putea ieși afară deja în a șaptea zi după operație, dar nu uitați de unele restricții:

• în prima săptămână limitați orice tensiune asupra ochilor- vizionarea televizorului, cititul, lucrul la computer etc.
  • evitați ridicarea greutățilorși efortul fizic, precum și sportul
  • în timpul lunii nu purtați lentile de contact
  • lună nu puteți face băi fierbinți, nu puteți face duș sau vizita saune, precum și face plajă
  • încercați timp de 3 luni protejați-vă ochii de lumina ultravioletă- purtați ochelari de soare
  • cel puțin 10 zile nu folosiți produse cosmetice decorative
  • Cât durează efectul și care este prețul?

Blefaroplastia se distinge prin rezultate bune și stabile.Modificările feței vor fi vizibile imediat, dar cât timp vor dura depinde de stilul de viață. În general, chirurgii plasticieni se asigură că efectul durează 7-10 ani, dar practica arată că acest lucru este adesea departe de a fi cazul. Dacă luăm condițiile de viață într-o metropolă cu multe stresanteîn situații, este cel mai rezonabil să ne așteptăm la un rezultat care durează 5 ani.Costul blefaroplastieivariază foarte mult în funcție de regiune, de statutul clinicii și de calificările chirurgului . În medie, intervenția chirurgicală a pleoapelor va costa 40.000 de ruble.Blefaroplastia inferioară este de obicei mai costisitoare decât blefaroplastia superioară. Multe clinici oferă plăți în rate pentru operație. Principalul lucru este că nu urmăriți ieftin, nu puteți greși în această chestiune!

Recenzii despre blefaroplastie

La 30 de ani m-am confruntat cu problema pungilor de sub ochi. Credeam că se datorează lipsei de somn în legătură cu nașterea unui copil... Totuși, medicii au explicat că astfel de schimbări sunt aproape inevitabile odată cu vârsta. M-am hotarat la blefaroplastia pleoapelor inferioare si nu am regretat niciodata! Nu erau saci! Sfatuiesc pe toata lumea, nu doare!Olga, 32 de ani Dupa o operatie la pleoapa superioara m-a deranjat de cateva zile o lacrima neplacuta in ochi, dar a trecut, iar rezultatul dureaza de 3 ani incoace!Elena, 41 de ani Sotul meu a prezentat un certificat la clinica, eu am ales blefaroplastia dintre toate serviciile oferite, intrucat aveam pleoapele cazute. Operația a durat aproximativ o oră, reabilitarea a decurs bine, acum am un aspect clar întinerit și proaspăt! Sotul este multumit!Elena, 45 de ani

Blefaroplastia pleoapelor superioare - fotografii înainte și după

Blefaroplastia pleoapelor inferioare - fotografii înainte și după