Astăzi, sortimentul de diferiți cititori este „abundent” în varietatea sa și fiecare poate alege ceva pe gustul său. Și dacă apare întrebarea, ce carte electronică să cumpărați Wexler va fi o alegere bună și, cel mai important, în bugetul dvs. Doar să știți că scopul său principal este citirea în sine. Desigur, puteți găsi, de asemenea, jocuri pentru e-book-ul Wexler, puteți asculta muzică etc., adică să vă distrageți atenția între citirea capitolelor din aceasta sau cutare lucrare.

e5001

Cartea electronică Wexler Book E5001

Să ne oprim la unul dintre modele - Wexler Book E5001.

Set complet

În setul cu Book E5001 veți primi o husă din piele, care este realizată în aceeași schemă de culori ca și corpul, un dispozitiv USB pentru încărcare, picături pentru urechi, un manual de instrucțiuni și chiar un șervețel pentru ștergerea ecranului. În plus, în cutie veți găsi două autocolante care afișează simbolismul „Metro 2033”, în timp ce cititorul însuși va conține această carte best-seller, precum și continuarea ei.

wexler

Accesorii pentru cartea electronica Wexler Book E5001

Reveniți la cuprins

Aspect

Carcasa Book E5001 este destul de drăguță și îngrijită, dar se observă și greutatea - 170-250 (cu capac) grame. Totul pentru că carcasa este din metal, iar greutatea sa ar trebui mai degrabă atribuită avantajelor decât dezavantajelor. Dar în ciuda acestui fapt, în cazul utilizării pe termen lung, mâinile nu obosesc. Gadgetul este realizat în două culori, dintre care una scoate în evidență corpul (poate fi negru, roșu, gri-maro etc.), iar a doua culoare este marginile inferioare și superioare.

Varietate de culori ale cărților electronice Wexler Book E5001

Echipamentul dispozitivului este reprezentat de un ecran de 5 inchi (cu 16 gradații de gri), și este destul de compact și se potrivește fără problemeîntr-o mână Deși evoluțiile recente înclină mai mult spre introducerea ecranelor tactile, ecranul lui Book E5001 nu este. Cu toate acestea, paginile sunt afișate clar, imagini contrastante, iar după actualizare imaginea anterioară este aproape invizibilă și nu irită ochiul. De asemenea, trebuie remarcat faptul că în apropierea ecranului nu există lumină de fundal, dar acest lucru nu poate fi pus pe seama minusurilor gadget-ului, deoarece lumina puternică dintr-o cameră întunecată (sau la amurg pe stradă) vă va deteriora în continuare ochii.

Reveniți la cuprins

management

Marginea superioară a carcasei conține o cheie cu două poziții concepută pentru a porni, precum și o încuietoare, o ieșire audio (2,5 mm) și un conector microSD. În partea inferioară există un port mini-USB, precum și un buton RESET încastrat. Și, desigur, setul principal de taste este prezentat sub ecranul de pe panoul frontal. Acestea includ - apelați playerul, reveniți, micșorați sau măriți fontul, acasă, precum și blocul de navigare, care este pe majoritatea dispozitivelor concepute pentru a asculta muzică. Doar butonul pentru schimbarea orientării ecranului în sine este situat destul de ciudat - în centrul spatelui gadgetului și nu există deloc senzor de orientare.

Butoanele principale de control și meniul de setări Wexler Book E5001

Butoanele principale sunt puțin rigide, dar te poți obișnui rapid cu asta. Dacă vorbim despre controlul Book E5001 în general, atunci este logic și clar, chiar și ținând cont de locația butonului de schimbare a orientării. Nu există probleme cu meniul principal, unde este asigurat accesul la raftul de cărți, imagini, jocuri, radio și player. Aici puteți urmări cele mai recente acțiuni și puteți personaliza cartea selectând, de exemplu, limba interfeței, printre care se numără și limba rusă. Utilizând setările, puteți vizualiza starea memoriei,conectați-l la computer și selectați fontul. Puteți observa o tranziție rapidă prin meniu, dar uneori reflexiile sunt vizibile și atunci când imaginea este reîncărcată.

Dar dezavantajele includ faptul că Book E5001 nu permite lucrul cu fișiere. Cu alte cuvinte, nu puteți șterge o carte pe care ați citit-o deja sau nu o puteți muta fără a vă conecta la un computer.

Reveniți la cuprins

Citind

Nu există plângeri speciale cu privire la afișarea cărților. Book E5001 acceptă principalele formate, iar descărcarea cărților este destul de rapidă. Desigur, fișierele text sunt deschise cel mai rapid, în timp ce PDF-ul este mai lent, iar FB2 va trebui să aștepte câteva zeci de secunde pentru a se încărca.

Ochii nu dor din imagine. Puteți „insera” șapte marcaje în fiecare dintre cărți. Pentru a schimba dimensiunea fontului, trebuie să utilizați tasta „lupă”, iar pentru a alege ce va fi, trebuie doar să căutați în setările dispozitivului. Dacă vorbim despre viteza de actualizare a paginii, aceasta este medie. Dar există o inversare a culorilor și, dacă selectați acest articol, puteți obține litere albe afișate pe un fundal întunecat.

Puteți observa scalarea convenabilă a textului, numai dacă nu utilizați PDF. În acest caz, pagina trece dincolo de afișaj, în timp ce mișcându-se în jurul ei găsește o formă oarecum haotică. Din păcate, nu există o căutare de conținut în bibliotecă. Cu toate acestea, o căutare pagină cu pagină este posibilă. Doar că introducerea numerelor de pagină este prea lungă și vă amintește vag de alegerea combinațiilor pe un lacăt cu combinație.

Reveniți la cuprins

Funcții suplimentare

Printre primele funcții, se poate remarca redarea, care, din păcate, nu este la cel mai înalt nivel. Dacă decideți să ascultați radioul, semnalul este slab fără căști. Dar nici căștile nu sunt atât de convenabilea spune că folosirea lor este benefică. Da, iar conectorul de 2,5 mm nu este atât de comun. Singurul lucru care mă încântă este că acesta nu este scopul principal al gadgetului, deci nu este atât de regretabil.

Dacă vorbim despre imagini, atunci, cel mai probabil, o astfel de funcție este convenabilă doar ca format suplimentar pentru citirea, de exemplu, benzi desenate. Dar chiar și aici va trebui să aveți răbdare în timp ce așteptați să se încarce noua pagină.

Jocurile pentru cartea electronică Wexler Book E5001 nu sunt încă atât de diverse, dar sunt încă acolo. Unul dintre ele este „ Boxes”, care este un puzzle clasic Sokoban destul de interesant. Și al doilea joc este „ Pyatnashki”. Este clar că nu provoacă mare entuziasm, dar există întotdeauna o oportunitate de a „strica” internetul și de a găsi ceva valoros.

Reveniți la cuprins

Videoclip despre cartea electronică Wexler Book E5001

Reveniți la cuprins

Concluzie

În general, cartea electronică Book E5001 este potrivită pentru cei care ar dori să achiziționeze un gadget ieftin, conceput exclusiv pentru citire, și nu pentru utilizarea funcțiilor sale suplimentare. Cititorul este compact, ușor de utilizat și are un aspect plăcut. Dar dacă vrei să obții „totul deodată” (cu alte cuvinte, folosește playerul, ascultă radioul etc.), atunci ar fi bine să cauți un alt model.