0

Vă aduc în atenție recenzia mea despre o jucărie veche numită Tomb Raider Anniversary. Un joc despre Lara Croft favorită a tuturor.

Am fost recent la magazin și, complet întâmplător, mi-a atras atenția o pancartă cu inscripția „Vânzare de discuri”. Ei bine, m-am gândit sigur, vânzarea pentru nimic înseamnă că există ceva interesant și vechi. Dar de dragul interesului, tot am venit să văd. Așadar, în coș au fost aruncate discuri cu jocuri de 5-7 ani. Dar, un joc pe care l-am jucat deja acum câțiva ani mi-a atras atenția. Era un joc despre Lark. Despre însăși Lara Croft. Și am cumpărat acest disc fără îndoială, mai ales că era ieftin.

review

Tomb Raider Anniversary - a fost lansat pentru a 10-a aniversare a muncii dezvoltatorilor. Pentru că Tomb Raider Anniversary este un remake al jocului original lansat în 1996. Și acesta a fost cazul când remake-ul a depășit de mai multe ori originalul. Intrama jocului nu este deosebit de sofisticată. Lara va trebui să găsească un artefact antic. Și să faci asta, desigur, nu va fi ușor. Lara va fi împiedicată în toate acestea de ticălosul Jacqueline și de slujitorii ei. Vei vizita diferite orase: Egipt, Grecia, Peru. Veți explora peșterile din aceste orașe. Principalul lucru, amintiți-vă, trebuie să cercetați totul în detaliu. Nu veți vedea nicio hartă pe ecran. Prin urmare, trebuie să gândiți cu capul. Trebuie să vă amintiți unde să mergeți.

anniversary

Va trebui să rezolvi o grămadă de ghicitori și puzzle-uri diferite. Vei împușca inamicii cu diferite arme de foc. Dar, după părerea mea, cel mai dificil lucru din joc este să nu te lupți cu inamicii. Cel mai greu este să urci pe pereți, să cațări pe stânci, să muți blocuri (de exemplu, ca să poți ajunge într-un punct inaccesibil). Voi repeta încă o dată, aici trebuie să gândiți cu capul și să nu faceți totul întâmplător. Gameplay-ul în sine este simplu. Alergi, sari, împuști în inamicidin arme și, uneori, poți să te arăți și să faci un fel de capulă acrobatică în aer. În general, nu vă faceți griji, nu vă veți rupe degetele

Acum, în momentul actual, componenta grafică a acestui joc cu siguranță nu va surprinde pe nimeni. Dar, grafica nu este principalul lucru, nu?) Jocul merită. Mai precis, merită cele 250 de ruble în Steam. Cumpără-l, nu vei regreta! Vă mulțumim că ați citit