0

Dar, dacă te interesează măcar să afli care este diferența dintre un televizor obișnuit și unul atât de scump, recenzia Samsung SUHD UE65JS9500 te va ajuta să-ți dai seama. Folosesc acest televizor la serviciu, pe un stand de expoziție, lucrez cu el de aproximativ o săptămână, așa că am experiență în folosirea lui în condiții reale, chiar dacă nu acasă.

Televizorul Samsung SUHD UE65JS9500 va avea cu siguranță probleme cu vânzările în Rusia, deoarece costă aproximativ 420.000 de ruble la cursul de schimb actual. Prea scump pentru un televizor de acasă. Dar, dacă te interesează măcar să afli care este diferența dintre un televizor obișnuit și unul atât de scump, recenzia Samsung SUHD UE65JS9500 te va ajuta să-ți dai seama. Folosesc acest televizor la serviciu, pe un stand de expoziție, lucrez cu el de aproximativ o săptămână, așa că am experiență în folosirea lui în condiții reale, chiar dacă nu acasă.

Aspect

recenzie

Avem cel mai mic Samsung SUHD JS9500 - cu 65 de inchi, dar modelul JS9500 vine și în 78 și chiar 88 de inchi. Televizorul nu pare voluminos. În primul rând, acest lucru a fost realizat cu rame foarte subțiri în jurul ecranului și picioare elegante. La fel ca televizoarele anterioare din seria a 9-a, acest televizor este curbat. Cotul nu este mult, asa ca as putea recomanda acest model celor care vor sa treaca de la televizoarele plate obisnuite la cele curbate. Aspectul general îl puteți vedea în fotografia Samsung SUHD UE65JS9500 din articol.

O telecomandă a fost dată împreună cu televizorul. Este prima dată când văd o astfel de telecomandă - este ceva între un pointer și o telecomandă. Se potrivește bine în mână, dar sunt foarte puține butoane pe ea. Nu a trebuit să mă obișnuiesc și să învăț, dar o telecomandă atât de neobișnuită poate cauza probleme generației adulte.

Calitatea imaginii

recenzie

Pentru mine, o persoană care nu este foarte pretențioasă cu viața, este totuși foarte important ca calitatea imaginii să fie bună. Ca poet, nu mi-am cumpărat un televizor ieftin cu o dimensiune de afișaj similară, pentru că nu e vorba de dimensiune. În ceea ce privește calitatea imaginii, televizorul m-a încântat. Este important să studiați cu atenție instrucțiunile pentru Samsung SUHD UE65JS9500, deoarece televizorul oferă o mulțime de setări care îmbunătățesc calitatea imaginii și se adaptează la ideea dvs. de imagine bună. Sunt disponibile 4 moduri. Modul implicit este „Standard”, dar nu-mi place. În plus, nici măcar nu este universal. Este mai bine să setați modul „Normal”, acest mod arată mult mai bine. Culorile sunt mai realiste și de mai bună calitate. Există două moduri suplimentare. Unul este „Dynamic”, este pentru programele de sport și de asemenea pentru jocul pe consolă, și există și un mod „Cinema”, așa cum mi s-a părut, face ecranul puțin mai întunecat, și nimic altceva. În general, este logic ca filmele să fie vizionate seara, când este întuneric. În modul „Normal”, puteți activa și dezactiva HDR, aceasta este o funcție care va împinge luminozitatea imaginii la limită. Apoi imaginea își pierde puțin realismul, dar imaginea devine foarte, foarte contrastată și strălucitoare.

Un televizor cu o diagonală atât de mare este de așteptat să aibă o rezoluție mai mare decât Full HD cu care mulți sunt obișnuiți. Această calitate a fost numită SUHD, deși de fapt este vechiul format „4K”. Adică formatul de claritate sporită. Aceasta este o rezoluție de 3840×2160 pixeli. Nu stiu ce fel de internet trebuie sa ai pentru a descarca filme in formatul nativ televizorului, sunt destul de multumit de calitatea 1080p, iar in unele cazuri 720p. Modelul Samsung SUHD UE65JS9500 acceptă așa-numita apkscaling. Acesta este un program care mărește artificial rezoluția. Și știi ce? Imaginea chiar devine puțin mai bună. În plus, după părerea mea, această tehnologie permitede asemenea, pentru a netezi unele artefacte și chiar disparițiile pe termen scurt ale semnalului. Adică televizorul îmbunătățește puțin imaginea chiar și atunci când vizionați canale TV de la o antenă, de la un cablu, de la un satelit.

Funcționalitate

Televizorul Samsung SUHD UE65JS9500 este unul dintre primii reprezentanți ai unei clase similare care funcționează pe baza sistemului de operare Tizen. Acesta este un sistem de operare creat chiar de Samsung. Arată frumos, dar Android TV este mult mai bun după părerea mea. Principalul dezavantaj este că există încă foarte puține aplicații pentru acest sistem de operare. Deci, de exemplu, pentru versiunea anterioară a sistemului de operare - Smart TV, există deja sute de aplicații și nu este clar dacă vor fi portate la acest sistem de operare sau nu. Și dacă vor, când? Mi-e dor de vechea funcționalitate, dar sper că este doar o chestiune de timp. Printre inovațiile sistemului de operare se numără și îmbunătățiri. De exemplu, puteți sincroniza un smartphone, același Samsung Galaxy S6 și un televizor și puteți transfera date printr-un canal wireless. Cât de des este nevoie? Răspundeți pentru dvs., dar faptul interacțiunii între diferite produse ale liniei Samsung este un lucru bun.

Concluzia recenziei Samsung SUHD UE65JS9500

Televizorul Samsung SUHD UE65JS9500 nu este primul televizor curbat Samsung. Tehnologia este destul de bine dezvoltată și nu văd probleme la televizor. Dacă nu considerați prețul Samsung SUHD UE65JS9500 o problemă. Sunt sigur că va avea cumpărători, dar pentru majoritatea - 420 de mii, acesta nu este un preț mare pentru un televizor.