Aceasta este o recenzie a cărții electronice Gmini MagicBook M6 Ver.1 și a omologul său, Gmini MagicBook M6P, pe care am promis că o voi scrie.

Plănuiesc achiziția de ceva timp. Aveam îndoieli foarte mari cu privire la alegerea unei cărți electronice. Mai ales că acesta este primul meu dispozitiv de acest gen. Am scris în postarea „Despre cărți electronice”, despre ce acțiuni am întreprins pentru a încerca să cumpăr o carte electronică ieftină și să nu fug de ea mai târziu. Citiți mai întâi articolul la care am legat, apoi continuați să citiți acest articol.

Am ales cartea electronică Gmini MagicBook M61. Este ieftin și are toate caracteristicile de care am nevoie, adică nu are nimic în plus și are un ecran realizat cu tehnologia E-Ink Vizplex. Acesta este un ecran bun, diferit de ecranele primelor generații de ecrane E-Ink. Dar s-a întâmplat să dau peste o carte electronică vândută sub marca Gmini MagicBook M6 Ver.1, care s-a dovedit a fi un analog al Gmini MagicBook M6P, doar fără memorie încorporată. Două diferențe: Gmini MagicBook M6 Ver.1 — memorie încorporată 0, RAM 128 MB, card de memorie flash de până la 32 GB; Gmini MagicBook M6P — memorie încorporată 4 GB, RAM 64 MB, card de memorie flash de până la 32 GB. Dispozitivele nu au alte diferențe.

recenzie

Gmini MagicBook M6P este similar cu un alt nume Gmini MagicBook M6 Ver.1

Aceasta este o nouă versiune a popularului Gmini MagicBook M6. Se distinge prin ecranul E-Ink Rearl, care are un contrast sporit. Cartea electronică a început să fie echipată cu un nou ecran în exemplare lansate după februarie. Poate fi distins prin numărul de serie, care începe cu „GM61102”, în timp ce versiunea anterioară a început cu „GM61009”. Acest ecran a fost cel mai bun impuls pentru a cumpăra această carte electronică.

Înainte de aceasta am citit și multe recenzii despre precedentulversiuni ale cărții. M-au făcut fericit. Cu puțin timp în urmă, aproape că am cumpărat un PocketBook 301+, care are un ecran care explodează din motive necunoscute. Cine este interesat, citiți recenziile pe market.yandex.ru. De asemenea, puteți citi recenzii ale acestei cărți acolo. În general, serviciul de la Yandex este foarte util la cumpărături.

recenzie

Caracteristicile tehnice ale cărții electronice Gmini MagicBook M6 v.1

Am cumpărat o carte electronică Gmini MagicBook M6 v.1 pentru 5890 de ruble. Pretul este foarte bun. Pur și simplu nu eram pregătit să plătesc 12.000 de ruble pentru dispozitive de un nivel similar, așa că prețul a fost un alt factor înainte de a cumpăra. De ce sunt cărțile electronice atât de scumpe? Probabil doar din cauza ecranului pe bază de cerneală electronică.

Pachet de livrare Gmini MagicBook M6 v.1:

Gmini MagicBook M6 Ver.1

1). Cartea electronică Gmini MagicBook M6 Ver.1 în sine2). Coperta pentru carte electronică 3). Încărcător 4). Cablu USB pentru conectarea la un computer 5). Căști 6). Manual de utilizare 7). Card flash în format MicroSD pentru 2 Gigabytes, este deja introdus în carte.

Reveniți la cuprins

Recenzie de carte electronică Gmini MagicBook M6 Ver.1:

Cartea este placuta la atingere, nu foarte grea (239 grame). Nu mi-a plăcut foarte mult coperta, deoarece cartea poate aluneca dacă o înclinați în mijlocul copertei și o deschideți complet.

Bateria era aproape complet încărcată, dar urmând instrucțiunile, am încărcat-o până la starea sa completă, care se distinge prin schimbarea pictogramei săgeții electrice în barele indicatoare de încărcare.

A apărut o problemă imediat la conectarea la computer. Computerul nu a văzut cartea electronică. Pe carte, trebuie să confirmați conexiunea la computer (dacă refuzați, cartea se va încărca pur și simplu de pe USB), dar computerul nu a văzut-o.Ce să fac?

M-am dus să-l văd pe tatăl meu, dar și computerul lui a reacționat. Ambele aveau sistemul de operare Windows 7. Dacă conectați din nou cartea electronică, Windows dă o eroare că dispozitivul nu este recunoscut.

Am intrat in felul urmator. Am avut nevoie să resetați fișierele noului firmware pe o unitate flash. L-am introdus în comunicatorul meu. Am descărcat noua versiune a firmware-ului numărul 3 din 26 martie 2011. După ce am instalat firmware-ul pe e-book și l-am actualizat cu succes, ceea ce a durat aproximativ 5 minute, l-am conectat înapoi la computer. Cartea a fost imediat recunoscută. Problema este rezolvată.

Ce vreau să vă spun este că mi-a plăcut cartea. Ea deschide toate fișierele și lucrează cu ele. Dar există probleme cu unele dintre ele. Deci, înainte de versiunea de firmware 2.5, fișierele .doc nu erau citite deloc de carte. Acum lizibil, dar foarte rău. Problema cu ele nu este rezolvată nici măcar în versiunea 3, lucrul cu acest format este ușor îmbunătățit și atât, dar munca continuă. Există și probleme cu formatul .djvu. Dar acesta este în esență un desen raster și puteți citi cărți doar mărind și mutând pagina. Fișierele PDF pot fi formatate și vor fi afișate și citite. Dar acest lucru nu se aplică fișierelor cu formatare și imagini complexe. Astfel de fișiere vor trebui, de asemenea, citite prin mărirea și deplasarea ecranului în jurul documentului.

Cel mai bun format pentru orice cărți electronice este formatul .fb2. A fost creat special pentru aceasta, astfel încât să puteți utiliza convertoare speciale, de exemplu, htmlDocs2fb2.

Concluzie: Sunt foarte mulțumit de achiziția cărții electronice Gmini MagicBook M6 Ver.1. Mă bucur că producătorii îmbunătățesc în mod constant firmware-ul și răspund constant la întrebări și rezolvă problemele utilizatorilor pe forumul site-ului oficial al companiei g-mini.ru. Bravo, am făcut un produs accesibil și de calitate.