0

În acest joc, ți se oferă o oportunitate rară de a crea și de a doborî exact ceea ce ai creat. Sunteți managerul atracțiilor „parcul viitorului”. Acolo acționați simultan ca inginer șef de testare și distrugător.

În acest joc, ți se oferă o oportunitate rară de a crea și de a doborî exact ceea ce ai creat. Sunteți managerul atracțiilor „parcul viitorului”. Acolo acționați simultan ca inginer șef de testare și distrugător. Vezi o recenzie similară a Asediului - intră în pielea unui inginer.

este

Data de începere a vânzărilor jocului este 6 martie a acestui an. Este lansat exclusiv pentru consolele Xbox One și Xbox 360.

Dezvoltatorul jocului este studioul Frontier Developments, situat teritorial în Marea Britanie. Ea a fost cea care a rescris primul joc din seria RollerCoaster Tycoon pentru Microsoft Xbox. Un an mai târziu, angajații studioului au lansat al treilea joc din această serie. În 2006, au lansat un alt joc, care este și dedicat parcurilor de distracție.

care

Atmosfera de joc în Screamride

Acțiunea jocului din Screamride se desfășoară în viitor - în 2050. Angajații Screamworks au nevoie de voluntari pentru a experimenta plimbările super noi. Este destul de firesc ca doar cei mai disperați oameni să meargă pe o astfel de „poziție”, care au nevoie disperată de noi și noi aventuri. Plimbările cu roller coaster-ul se pot întoarce împotriva lui... toată lumea știe de ce. Dar exact de asta au nevoie astfel de voluntari disperați. Mai mult de 50 de niveluri de distrugere sunt disponibile în joc.

Când jucați, puteți juca în trei roluri diferite. Poți fi inginer - îndatoririle sale includ ridicarea atracțiilor și calcularea totul, de exemplu, astfel încât structura să nu se prăbușească din cauza supraîncărcărilor sau căruciorul cu oameni să nu se prăbușeascăblocat Dacă acest rol nu este pe placul tău, devii operator al aceluiași cărucior. Sau, dacă îți place să distrugi totul, atunci rolul unui distrugător expert este pregătit special pentru tine. Fiecare rol are farmecul lui. Pentru a deveni inginer, precum și operator sau blaster, aveți nevoie de propria pregătire specifică.

Inteligenţă artificială

În timpul jocului, poți primi constant sfaturi de la inteligența artificială. El vă explică caracteristicile procesului de joc, cum este aranjată lumea jocului, precum și câteva trucuri și nuanțe de management. Desigur, poți deruta dacă nu te-ai obișnuit, dar după ce ai jucat o jumătate de oră, vei simți deja că ai jucat acest joc toată viața.

Cel mai interesant este rolul în care jucătorul acționează ca operator de cărucior. Sarcina lui include echilibrarea căruciorului în viraje strânse. Trebuie avut în vedere că aici legile fizicii funcționează impecabil. O rotire greșită a mânerului - și omuleții vor zbura în direcții diferite.

Viteza de trafic este ceva pe care trebuie să țineți cont. În anumite momente, ar trebui să utilizați accelerația turbo; dacă vine o viraj periculoasă, trebuie să încetinești puțin. Fiecare nou nivel determină o creștere a dificultatii încercărilor care trebuie finalizate înainte ca următoarele niveluri de ordin superior să devină disponibile.

Pentru toate acțiunile, jucătorul primește puncte, a căror creștere duce la o creștere a așa-numitului coeficient de țipăt. Trebuie înțeles că testerii, deși sunt virtuali, sunt capabili să experimenteze o întreagă gamă de sentimente. Trebuie să-i sperii suficient pentru a maximiza coeficientul de țipete. Cheia succesului este mersul pe 2 roți, utilizarea frecventă a accelerației turbo și viraje la viteză maximă.

Sunteți în rolul unui expert în demolăritrebuie să distrugă multe clădiri, care trebuie demolate în funcție de sarcină. Toate acestea trebuie făcute cu viclenie, deoarece demolarea se realizează cu ajutorul capsulelor în care stau testerii. Ce simt ei din groază - numai Dumnezeu știe! Încarci catapulta cu o capsulă, lucrezi la forța și direcția aruncării și... începi!

În modul inginer, trebuie să vă gândiți la fiecare acțiune. Succesul lui depinde de cât de bine construiești atracția. Dacă nu reușiți un nivel, va trebui să refaceți totul.