0

Vrei să legănești o sabie? Să tai cuiva capul? Atunci acest joc este făcut pentru tine! Sângele curge aici ca un râu!

Am văzut un pic de acțiune în rețea medievală. Este și mai corect să spunem că sunt foarte puține dintre ele. În toate acțiunile multiplayer, de regulă, există întotdeauna o armă de împușcătură. Arunci grenade în inamic, spargi și, minus 1 frag. Însă echipa Torn Banner Studios a creat, după părerea mea, o alternativă excelentă la același Counter-Strike. Numai că nu lăsați grenade acolo și nu trageți din mitralieră. Singurul lucru pe care îl poți trage acolo este o ceapă. Trage o săgeată în fruntea cuiva sau în alte locuri vitale.

Vă sugerez să citiți și recenziile mele: Recenzia jocului Grow Home Recenzia jocului This War of Mine Recenzia jocului Valiant Hearts: The Great War

warfare

Întreaga acțiune a jocului se desfășoară în atmosfera Evului Mediu. Întâlnești inamicul față în față și lupți cu ei pe săbii! Da, aici nu există arme automate sau pistoale. Desigur, doar săbii, sulițe și săgeți. Îți pui armura și mergi să-ți balansezi sabia la dreapta și la stânga. Mai mult, îmi place cât de eficiente arată crimele. Cu o singură mișcare a sabiei, poți tăia capul inamicului sau unul dintre membre și te poți bucura de zgomotul șuierător al gâtului. Da, inamicul se va sufoca pur și simplu cu sânge după lovitura ta devastatoare.

cavalerism

Există suficiente tipuri de arme în joc: săbii, topoare, sulițe, pumnale, buzdugane, arcuri și săgeți etc. Totul este în spiritul medieval. Cavalerii sunt împărțiți în 4 clase:

• Săgetător
  • Infanteristul
  • Dificil
  • Cavaler

Fiecare clasă are un joc diferit. De exemplu: „Heavy” – are armură grea și o lovitură bună, dar se mișcă mai încet decât alții. Dar „Infanteria” nu are o pierdere puternică, dar este destul de plină de viață și poateoferă lovituri rapide și precise. Când joci pentru „Archer”, cel mai bine este să acționezi de la distanță. Nu intra în toiul bătăliei, ci aruncă săgeți în inamic de departe. Ei bine, „Cavalerul” este ceva între „Dificil” și „Marat”. După părerea mea, varianta cea mai optimă. De cele mai multe ori joc ca „Cavalerul”. Sunt prea multe cărți în joc. O grămadă de ei. Prin urmare, nu credeți că vă veți plictisi de orice hartă și uitați cu totul de acest joc. Nu, nu va fi. O varietate de cărți acolo, respectul meu.

Jocul are mai multe moduri:

• Sarcinile echipei
  • Fiecare pentru sine
  • Luptă în echipă
  • Supraviețuirea în echipă
  • Regele muntelui
  • Hoardă

Sarcinile în echipă sunt atunci când tu și echipa ta îndepliniți un fel de lanț de sarcini. Fiecare pentru sine este o opțiune clasică. Cred că toată lumea știe ce este Deathmatch. Este fiecare om pentru el însuși. Team Battle este atunci când echipele se luptă între ele, iar echipa cu cele mai multe puncte ucidere câștigă. Team Survival este ceva similar cu Team Battle. Doar aici posibilitatea de renaștere în rundă este limitată. Și echipa care a salvat cei mai mulți jucători pe rundă câștigă. King of the Mountain – în acest mod, echipa trebuie să dețină un punct, crescând astfel numărul de puncte de captură. Horda este un mod special în care jucătorii lupta cu hoarde de monștri

În general, în concluzie, personal mi-a plăcut foarte mult jocul. Îl joc adesea. Intru și îmi leagăn sabia. Excelent pentru a elibera aburul la sfârșitul zilei, vă rugăm să cumpărați! Ne vedem la arenă!